Kaasaegne trend müügikoolituste valdkonnas – praktiline koolitus tulemustele pühendudes, mis võimaldavad võtta personali punktist “A” ja viia punkti “B”, saavutada tulemused ja suurenenud objektiivsed ärinäitajad.
Pakun teile 3-sammulise tulemusliku müügikoolituse mudelit.
1. Ettevalmistus (1-7 päeva). Müügijuhtide töö kontroll, müügisüsteemi ja -pakkumiste, konkurentsi eelistuste analüüs, skriptide väljatöötamine. 2. Koolitus (1-3 päeva). Eesmärgipärased harjutused, info ja motivatsiooni blokid, situatsioonide analüüs. 3. Hooldamine (1 kuu). KPI kontroll, tagasiside eksperdiga, tugi.
Teile on vaja kindlasti müügikoolitust, kui märkate:
– Müügi näitäjate, ehk kasvu vähenemist; – Suure protsendi klientide äraütlemisest; – Töötajad ei müü, vaid informeerivad; – Olete sunnitud andma suuri allahindlusi; – Süsteemsuse ja läbipaistvuse puudumist; – Usku ja töötajate motivatsiooni langust; – Kliendid pole teenusega rahul.